03.02.2020

Har savnet dette

REKLAME / AD

Jeg merker det er lenge siden jeg har gjort dette her nå.. men en får det i hvert fall ikke til om en ikke prøver sant?

Nye program på dataen og ikke bruker jeg nettbrettet slik jeg gjorde sist jeg prøvde på dette, og den andre dataen er rett og slett blitt så treig at det tar jo nesten en hel dag bare for å slå den på og oppdatere den.

Det tar litt tid å komme inn i det å bruke tastaturet merker jeg, men når jeg kommer inn i det så går flyten som bare det - herlig! Har savnet det litt. Det å skrive og bare la flyten gå, la alle andre tanker forsvinne og bare slappe av og leve her og nå.

Litt rart egentlig at det er mulig å få en slik følelse av å sitte å skrive om ting på en datamaskin..

Uansett jeg har vert å vindus shoppet litt i dag inne på Gina Tricot og funnet meg tre antrekk som jeg kunne gått med, eller en bukse med tre forskjellige overdeler er det vel egentlig jeg har funnet. Merker jeg burde renskrive meg selv før jeg legger ut dette her for her ble det mye kaos og frem og tilbake.. men det får bare være - kan dere heller få en usensurert meg, beste og ærligste innleggene blir til slik.

En bukse typ slengbukse, en topp med spagettistropper, en hettegenser og en strikkegenser typ off shoulder. Grunnen til at jeg har valgt de tre toppene til denne buksa enkel. Toppen med spagettistroppene kan du bruke til hverdags og passer fint under en blazer hvis en skulle ville bruke den på f.eks. jobb. Velger en å bruke hettegenseren til buksa, kan en enda ha toppen under, men en får et litt mer avslappet forhold rundt hele antrekket - noe som er veldig godt av og til. Hvis en velger å ha off shoulder over toppen så er de de stroppene/skulderbåndene som dekker minst mulig hud til, om ofte er målet med en slik genser - det blir også en mer dresset men likevel avslappet forhold til sammensettingen av klærne, som en kan dresse opp enda litt mer om en vil det.

Legger ved link under bildet av klærne.

Jeg vil bare påpeke at jeg er ingen ekspert jeg bare elsker å se for meg og sette sammen diverse antrekk. Men som sagt nå er det en stund siden jeg faktisk har gjort dette med å sette sammen bildene, med andre ord - jeg er lagt fra fornøyd med resultatet selv..

Regner med det kommer seg hvis jeg greier å opprettholde dette her. For det er så fantastisk gøy! Og jeg kunne ha sittet her i mange, mange timer til, men så er det jo andre ting som må gjøres i løpet av end ag og en uke også .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar