15.12.2018

15 Desember

Reklamerelatert innlegg!
Jeg har vert inne og sett på utvalget i dagens luke hos Nelly som gir deg 25% avslag på et utvalg av ghd og got2b produkter. Jeg har valgt ut et par av de som er mest relevant - i forhold til meg selv. Jeg har for eksempel alltid vert på let etter en god mørk tørrshampo, og sliter med og finne en som er god nok. Men produktene til Schwarzkopf er jeg tro til og har vert de siden jeg først oppdaget de. Det er produkter som passer til det uforutsigbare håret mitt, som en dag har volum, en dag er stritt og en dag bølgete/krøllete.

Pudderet som dere ser under har jeg selv i skapet, og om du vil kan du få langt hår til å stå rett opp i luften - det er så bra, men skal en del pudder til for å få det til. Spray for å få håret til å holde seg stritt er alltid et pluss på reinfylte dager for oss ikke alltid har helt rett og glatt hår. Samme med oss som gjerne vil ha krøller noen dager. Hele utvalget fra dagens luke finer dere HER. Der har de også stritte-tang og krølltang fra ghd samt kam/borste som hjelper deg og style håret litt lettere. Det er også link under bildet for dere som vil direkte inn på noen av produktene på bildet under.

REKLAME
got2b Powder ~ got2b Rockin'it, Dryshampoo ~ ghd Curl Hold Spray ~ ghd Advanced Split End Therapyghd Straight & Smooth Spray ~ got2b Fresh it Up, Blonde Dryshampoo ~ got2b Fresh it Up, Texture Dryshampoo ~ got2be Fresh it Up, Volume Dryshampoo ~ got2be Fresh it up, Dark Brown Dryshampoo ~ got2b Twisted Anti-frizz Styling Spray

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar