15.12.2018

En frisk start

Jeg har trukket tilbake alle innleggene mine for en stund tilbake. Jeg tenker å ha en frisk start på bloggen. Jeg kommer til å legge ut mye av det jeg la ut før. Men som en frisk start. Nå er det om et par måneder syv år siden bloggen ble opprettet. Jeg likte mye av hvordan jeg hadde den. I de siste var jeg lite på bloggen. Jeg tror ikke jeg kommer til å skrive her så mye oftere nå, men kanskje jeg får det til. Lover ingenting da! Jeg har et partnerskap med en side der jeg kan legge ut litt linker på tilbud og rabatter men det har jeg vert veldig lite flink til de siste årene... Forhåpentligvis greier jeg dette bedre nå.. Men blogging tar mye til og jeg har mye og lite for meg for tiden.

Jeg er mor, forloved, venn, søster, datter, arbeidstaker og slikt som kommer før bloggingen.. det MÅ komme før bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar